donderdag 15 februari 2018

weekbudget

In een eerdere blog schreef ik dat ik ons weekbudget voor boodschappen naar beneden wil hebben. Het eerste doel is 125,- per week.
Afgelopen week was het totaalbedrag 127,25, net boven het gestelde doel. Ik moet daar wel bij zeggen dat manlief boodschappen heeft gedaan, omdat ik ziek op de bank lag. Er kwamen wat dingen mee die niet op het lijstje stonden of waar er 2 van mee uit de winkel kwamen ipv 1. Maar ik vind het netjes, komende week een nieuwe poging om minder dan 125,- uit te geven.

Ons menu van afgelopen week:
Zaterdag: vandaag hebben we onze nieuwe pizzarette uitgeprobeerd. De kinderen vonden het heerlijk om hun zelf gemaakte pizzaatjes te eten.
Zondag: aardappelblokjes, sla en kippenpoot
Maandag: gekookte aardappels, witlof met ham en kaas uit de oven, verse hamburger
Dinsdag: zilvervliesrijst, roerbakgroente, kippendij, chinese-5spices, een beetje satesaus en kroepoek
Woensdag: aten wij dit recept van lekker en simpel
Donderdag: groentesoep uit de vriezer met kruidenstokbrood

Geen opmerkingen:

Een reactie posten