maandag 7 mei 2018

wrong way......

Okee, ik geef het maar gewoon toe: I'm going in the wrong direction.......
Sinds november was ik 3,6kg afgevallen. Dat ging heel langzaam, maar ik had wel een soort balans gevonden met gezond eten en af en toe wat minder gezond. Zo bleef het leuk. Maarrrrrrrrrr, ik heb het voor elkaar gekregen om in 2 weken tijd er weer 3,5kg aan te eten! Ik schaam mij kapot en ik heb uiteraard een heleboel smoesjes paraat, maar feit blijft dat ik duidelijk de verkeerde kant op ga.

Tijd voor verandering dus. Vanaf vandaag houd ik mijn eten weer bij in My Fitnesspall, zo kan ik zien wat ik ongeveer aan calorieën nodig heb en wat er daadwerkelijk in gaat.
Tussen de middag at ik sla, dat was er de laatste weken ook regelmatig bij in geschoten. Ik heb ene late dienst en ik zorg dat ik genoeg gezonde dingen mee heb, doordat mijn werk fysiek vrij zwaar is heb ik vaak honger. Doordat ik op dat moment vergeet iets gezonds te eten, kom ik op een punt dat ik alles eet wat los en vast zit. Bij voorkeur ongezonde dingen. Dus vanmiddag gaan er druiven mee en komkommer.

Ik heb deze week geen tijd om buitenshuis te sporten, daarom deed ik thuis vanmiddag een work-out. Het is de bedoeling dat ik dit nog 2x doe deze week. Daarnaast ga ik mijn stappen in de gaten houden, als ik 10.000 stappen niet red dan zal ik een extra rondje moeten gaan lopen.



Hup hup, back on track! En nu volhouden! Ik zal deze blog ook gaan gebruiken als stok achter de deur en schrijven over de vorderingen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten