woensdag 23 mei 2018

weightloss update

Het is weer tijd voor een weightloss update ;-)

Wat betreft voeding ging het vrij aardig, ik heb redelijk gezond gegeten en weinig tot niks gesnoep/gesnackt.

Ik had bewust weinig chips besteld bij de boodschappen, want dat is is altijd een dingetje van mij. Ik kan daar vaak niet een beetje van nemen, de hele zak moet er dan aan geloven.

Het idee was om vorige week een keer naar bootcamp te gaan en dan nog 1 a 2 keer thuis een work-out te doen.Maar dat liep even anders. Ik ging naar bootcamp en de trainer die we hadden geeft normaal gesproken hardlooptraining. Hardlopen is iets wat ik al lang wil 'kunnen', maar op de een of andere manier lukt het elke keer niet. Met bootcamp moet er ook regelmatig gelopen worden, dus dan heb ik niet veel keus. Deze trainer kwam steeds naast mij lopen en gaf ondertussen tips wat ik anders zou kunnen doen. Heel fijn, omdat ik gelijk al wat verschil merkte.

Enthousiast door die training ben ik vorige week nog 2x gegaan en heb ik de hardloopapp 'hardlopen met evy' weer opgestart. Het ging echt super goed!! Hoe fijn is dat? Ik ben echt gemotiveerd om het verder op te gaan bouwen, al wordt het deze week lastig om tijd te plannen om te gaan lopen.




Deze week ben ik 0,9kg afgevallen.

De stand na 2 weken:
-3kg
-navelomtrek -1,5cm
-heupomtrek -1,5cm
-bovenbeenomtrek -0,5cm

Inmiddels is de 3e week al weer op de helft. Afgelopen zondag had ik een barbecue bij mijn ouders en ik heb toen totaal niet opgelet wat ik heb gegeten. Hopelijk valt het het mee de volgende keer dat ik op de weegschaal ga..... aangezien ik deze week maar 1x kan sporten

Gisteren ben ik naar bootcamp geweest en dat was een behoorlijk zware training, heerlijk! Al begint de spierpijn inmiddels goed op te komen :-)
De bootcamp start altijd op een parkeerterrein en daar vandaan lopen we hard naar een berg. Nou ja berg, het is een heuvel. Maar als je er op moet dan lijkt het toch de Mont Ventoux, hahaha.. Gisteren heb ik het voor het eerst gered om hardlopend, zonder te stoppen, bij de berg te komen en het lukte terug zelfs ook nog, ondanks de zware training. Wat een heerlijk gevoel is dat!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten