vrijdag 11 mei 2018

weekmenu 21 april t/m 10 mei

Het is al even geleden dat ik ons weekmenu plaatste, daarom een extra lange vandaag.

zaterdag: wij gingen eten bij Happy Italy en de kids gingen eten en logeren bij opa en oma
zondag: patat uit de airfryer
Maandag: krieltje, sla (met komkommer, paprika, wortel, augurk, slasaus), hamburger
Dinsdag: Ik had cursus en at daar een broodmaaltijd. Manlief en de kindjes aten Beef Shanghai, dit vinden ze alle 3 erg lekker
Woensdag: Macaroni met spinazie en ham, een recept van Lekker en Simpel. Je vind het recept hier
Donderdag: Kippensoep uit de vriezer met kruidenstokbrood
Vrijdag: Koningsdag, we waren een dag in Duinoord en hebben daar genoeg gegeten :-)
Zaterdag: Macaroni salade en een borrelplank

Zondag: chinees gehaald bij mijn zusje
Maandag: gekookte aardappels, witlof met ham en kaas uit de oven, gepanneerde kipfilethaasjes
Dinsdag: Wrappers met gehakt, een recept van Lekker en Simpel. Je vind het recept hier

Woensdag: kipfilet, roerbakgroente en aardappelblokjes
Donderdag: Tomatensoep
Vrijdag: Nasi met babi pangang. Het recept van de nasi vind je hier
Zaterdag: Broodje shoarma met sla
Zondag: bbq bij mijn zusje
Maandag: Ik had een late dienst, manlief en kids aten groentesoep die nog in de vriezer zat
Dinsdag: Aardappels, boontjes, zigeunerschnitzel. De bedoeling was gekookte aardappels, maar wij zijn daar allemaal geen fan van. Helemaal niet als het erg warm is, het werden daarom gebakken aardappels.
Woensdag: Mexicaanse lasagne, een recept van Lekker en Simpel. Je vind het recept hier. Het is een vegetarisch recept, ik deed er gehakt bij
Donderdag: Patat uit de airfryer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten