vrijdag 6 april 2018

wat aten wij afgelopen week?

Het is al weer even geleden dat ik ons weekmenu heb gepost, ik ga proberen dit weer elke week te doen.

Vrijdag: Nasi met saté en kroepoek. Het recept van de nasi vind je hier.
Zaterdag: gourmet.
Zondag: Paasbuffet op het vakantiepark.
Maandag: Na een weekendje weg gingen we als afsluiter naar 'de grote, gele M".
Dinsdag: Rijst, boontje, kip. Ik ga het recept binnenkort even uitschrijven.
Woensdag: Gekookte aardappels, bloemkool, hamburger.
Donderdag: Groentesoep uit de vriezer met kruidenstokbrood.
Vrijdag: Krieltjes, sla (met komkommer, mais en paprika) en kippenpoot. Ikzelf ga sushi eten met collega's.

Deze week heb ik weer mijn boodschappen online besteld, vandaag worden deze thuis bezorgd. Het is niet gelukt om binnen mijn budget van 125,- te blijven. Ik kwam uit op 133,-. Volgende week weer een nieuwe kans om binnen het budget te blijven.
Het bestellen van de boodschappen online bevalt nog steeds erg goed. De tijd die ik normaal bezig ben om boodschappen te doen kan ik nu, terwijl ik wacht op de boodschappen, gebruiken voor het huishouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten