woensdag 14 maart 2018

Woensdag 14-3-2018

Vanmorgen begon de dag om 6.20u, om 7.10u bracht ik de kids naar de gastouder en om 7.30u startte mijn vroege dienst. Ik mocht een nieuwe collega inwerken, dat is in mijn hoofd altijd een ingewikkeld gebeuren. Ik ben, vooral in mijn hoofd, enorm chaotisch. Als ik iemand in moet werken ontstaat er iets van kortsluiting ofzo. Hopelijk heeft ze wat van mij opgestoken. Ik ging uiteindelijk 3 kwartier later weg dan de bedoeling was.

Uit mijn werk vandaan ben ik gelijk de deugniet op gaan halen bij de gastouder, hij was vanmorgen naar de bibliotheek geweest met haar en de andere kindjes. Hij vind het altijd erg leuk in de bibliotheek.

Vanmiddag moest de prinses nog een inhaalwedstrijd van de korfbal spelen, zij ging voor het eerst alleen mee naar de wedstrijd die met flinke cijfers verloren werd. Maar ze had fijn gekorfbald, vertelde ze.

Ik had de sleutels van de woning per ongeluk mee naar huis genomen, na het slaapje van de deugniet gingen wel deze op de fiets even terug brengen. De deugniet vond dat wel interessant, vooral de cliƫnten in een auto zaten (elektrische rolstoel)
Tijdens het fietsen in de zon had ik ineens zin om vanavond een rondje te gaan lopen. Heerlijk dat het voorjaar er weer aan komt!

Pas geleden hebben we taco's gegeten, deze vielen erg in de smaak. Sindsdien vraagt de prinses ongeveer elke dag wanneer we weer taco's eten. Ik bedacht zodoende een recept waarbij ik probeerde de kruidenmix van de taco's te maken. We aten vandaag Mexicaanse wrappers, ik zal proberen om morgen het recept uit te werken en te plaatsen. Het ging er hier goed en zonder gezeur in :-)

Vanavond ging ik een rondje lopen. Gehuld in een enorm sexy fleecevest wat eigenlijk te oud, te groot, te kort en zonder vorm is, maar wel precies warm genoeg. Ik liep 5 km en het was heerlijk! Ik had , mede door mijn vroege dienst van vanmorgen, al 8 km gelopen vandaag.
Ik heb mijzelf er op betrapt dat ik zelfs een aantal stukje hard gelopen heb steeds een meter of 100 schat ik.  Zou dit poging 324 tot hardlopen zijn? Mijn lijf is heel duidelijk niet gemaakt om hard te lopen, maar op de een of andere manier probeer ik het toch weer elke keer.

Note to myself: trek de volgende keer als je gaat wandelen, maar onderweg toch bedenkt dat je vast wel kan hardlopen een sportbh aan en een sportbroek die niet afzakt.......




Geen opmerkingen:

Een reactie posten