vrijdag 16 maart 2018

afgelopen week


Het is al weer vrijdag, tijd om terug te blikken op ons weekmenu van afgelopen week.

Zaterdag: We aten bij mijn ouders vanwege een verjaardag, er werd patat gehaald.
Zondag: Shoarmaschotel (aardappeldobbelsteentjes, roerbakgroente en shoarma)
Maandag: Aardappels, bloemkool, verse hamburger (ik nam een stukje vis)
Dinsdag: rijstschotel met gehakt.Hier vind je het recept.
Woensdag: Mexicaanse wrappers naar eigen recept. het recept vind je hier
Donderdag: krieltjes, doperwten en krokantschnitzel (manlief kookte, ik had cursus)
Vrijdag: Lasagne


Voor de lasagne had ik eigenlijk een zak Italiaanse wokgroente in de vriezer liggen, maar na een blik in de koelkast en keukenla liet ik die liggen. Zowel in de koelkast als in de keukenla kwam ik verlepte groente tegen. Voorheen had ik dit zo weggegooid, maar na er nog een blik op geworpen te hebben besloot ik dat ik een groot deel nog makkelijk kon gebruiken voor de lasagne. Een halve courgette, half doosje champignons, 3 preien en 2,5 paprika was de oogst. Daarbij nog een ui, die heb ik altijd wel in huis, en ik had genoeg groente voor door de lasagne. Zonde om weg te gooien.


Vanmorgen werden de bestelde boodschappen weer netjes thuis bezorgd, daar ben ik nog steeds erg blij mee. Ik bleef deze week ook ruim onder mijn budget. Ik was 101,78 kwijt inclusief bezorgkosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten